مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-12بين الملل

نتانیاهو به پایان خط رسید


رییس حزب «آینده ای هست» رژیم صهیونیستی با تکمیل توافق ائتلافی با تمامی هفت حزب «اردوگاه تغییر» و تقدیم آن به کنست (پارلمان این رژیم) در یک قدمی تشکیل دولت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یاییر لاپید، رییس حزب آینده ای هست رژیم صهیونیستی و رهبر مخالفان این رژیم توافق های ائتلافی را با تمامی هفت عضو اردوگاه تغییر امضا کرد.

قرار است کنست فردا یکشنبه نشستی را برای بررسی اعطای رای اعتماد به دولت برگزار کند.

لاپید شب گذشته توافق های ائتلافی با حزب کارگر به ریاست میراو میخاییلی ، آبی سفید به رهبری بنی گانتس ، حزب امید نو به ریاست گدعون ساعر و یمینا به رهبری نفتالی بنت را امضا کرد و آن را تحویل کنست داد.

یاییر لاپید پنج شنبه شب نیز توافق های ائتلافی را با فهرست یکپارچه عربی به رهبری منصور عباس و اسراییل بیتنا به ریاست آویگدور لیبرمن امضا کرده بود.

بنت پس از امضای توافق مذکور گفت که این توافق به دوره طولانی بحران و بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی پایان می دهد و دولت جدید برای تمامی اسراییلی ها تلاش خواهد کرد.

طبق این توافق های ائتلافی، قرار است که نفتالی بنت تا اوت 2023 نخست وزیر باشد و لاپید در طول این دوره وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن دو طرف سمت هایشان را به یکدیگر تحویل خواهند داد و تا پایان دوره کنست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو به پایان خط رسید

نتانیاهو به پایان خط رسید