مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-12سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در حوزه مطالبات زنان و وعده های انتخاباتی


بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در بیانیه ای از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که در وعده های خود در حوزه مشکلات و مطالبات جامعه زنان واقع گرا باشند.

- بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در بیانیه ای از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که در وعده های خود در حوزه مشکلات و مطالبات جامعه زنان واقع گرا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: اَنّی لا اُضیعُ عملَ عاملٍ منکم مِن ذکرٍ او اُنثی بعضُکم من بعض .

من کار هیچ کارگزاری را از شما چه مرد و چه زن بی مزد نمی گذارم.

از مبانی دین اسلام این نکته قابل برداشت است که زن و حفظ کرامت او، نقش به سزایی در رشد و نمو یک جامعه و آینده نسل های بعدی آن دارد؛ چرا که، با توجه به نقش های فراوان زن، شخصیت، رفتار، فرهنگ و اندیشه او، بیگمان در شکل گیری جامعه انسانی نقش مهمی را ایفا می کند.

امروزه افراد بیشتری خود را در برابر مباحث مربوط به زن مسئول می دانند اما این احساس مسئولیت دارای دو نگرش و زیربنای متفاوت است؛ عده ای به حق دغدغه مند و همواره فعال و راه گشای این حوزه هستند اما عده ای دیگر، به صورت فصلی و حتی پس از چندسال به یاد این مباحث می افتند.

این افراد حتی در آن بازه های زمانی نیز، صرفاً به صحبت های شعاری و عوام فریبانه اکتفا کرده و زن و مسائل او را در حد مقاصد سیاسی و جاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در حوزه مطالبات زنان و وعده های انتخاباتی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در حوزه مطالبات زنان و وعده های انتخاباتی