مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-12سياسي

شور انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد


رییس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه لرستان در وضعیت مطلوب از نظر شیوع کرونا قرار گرفته است، گفت: با این حال ضرورت دارد شور انتخاباتی با رعایت پروتکل ها همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

ثمینی خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل های اعلام شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از هر گونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود.

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه تصریح کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با 25 درصد، کلانشهرها 20 درصد و سایر شهرهای کشور 15 درصد برای سال جاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد

شور انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد