مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-12پزشكي

حذف دفترچه های کاغذی صندوق های بیمه سلامت در بوشهر از تیر ماه


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری دفترچه های کاغذی تمام صندوقهای بیمه سلامت حذف و بیمه شدگان بدون دفترچه و تنها با ارائه کد ملی به مطب و مراکز درمانی خدمت دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پرویز رمضانی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری دفترچه های کاغذی تمام صندوق های بیمه سلامت حذف و بیمه شدگان بدون دفترچه و تنها با ارائه کد ملی به مطب و مراکز درمانی خدمت دریافت خواهند کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان این مطلب که این اداره کل از سال گذشته نسبت به استقرار نسخه الکترونیک در تمامی مطبها، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک (آزمایشگاه و تصویربرداری) سطح استان اقدام کرده و نسخه نویسی الکترونیکی در حال انجام است گفت: در آخرین مرحله از برنامه حذف دفترچه، از ابتدای تیرماه سالجاری چاپ دفترچه کاغذی صندوق کارکنان دولت نیز متوقف خواهد شد.

وی در خصوص نحوه ارائه خدمت به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت بدون دفترچه گفت: طبق هماهنگی و دسترسی های ایجاد شده، تمامی مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد در همه سطوح و صرف نظر از ماهیت دولتی و غیردولتی نسبت به پذیرش بیمه شدگان، بدون الزام به ارائه دفترچه بیمه درمان، با احراز هویت از طریق کد ملی و رؤیت کارت ملی یا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه های کاغذی صندوق های بیمه سلامت در بوشهر از تیر ماه

حذف دفترچه های کاغذی صندوق های بیمه سلامت در بوشهر از تیر ماه