مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-12اجتماعي

برگزاری مجدد طرح «باغچه های مشارکتی» در تابستان 1400


مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی از طرح «باغچه های مشارکتی» از برگزاری مجدد این طرح در تابستان 1400 خبر داد.

- مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی از طرح باغچه های مشارکتی از برگزاری مجدد این طرح در تابستان 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی دانشور گفت: طرح باغچه های مشارکتی در قالب پویش ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی و با هدف ارتقای مسئولیت پذیری شهروندان برای نگهداشت فضای سبز و محیط زیست، تقویت حس تعلق محله ای، ارتقای زیبایی منظر محیط سکونت و بهبود روابط همسایگی برای اولین بار در 20 منطقه تهران برگزار شد.

وی افزود: طرح باغچه های مشارکتی در مجتمع های مسکونی و شهرک های منتخب 20 منطقه از پایتخت برگزار و ساکنان آپارتمان ها با یکدیگر باغچه هایی را طراحی و در زمینه کاشت گل و گیاه با یکدیگر همکاری کردند.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: باغچه های مشارکتی با همکاری سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران طی 12 روز برگزار و کاشت مشارکتی و نگهداشت گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی در محلات و مجتمع های آپارتمانی دنبال شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، کمپین ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در سه حوزه قوانین و حریم خصوصی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجدد طرح «باغچه های مشارکتی» در تابستان 1400

برگزاری مجدد طرح «باغچه های مشارکتی» در تابستان 1400