مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-12سياسي

نگرانی علوم پزشکی اراک درخصوص برگزاری میتینگ های انتخاباتی


در هفته منتهی به انتخابات، تنها موضوع نگران کننده برگزاری میتینگ های انتخاباتی بویژه در فراهان، تفرش و آشتیان است که تقاضا داریم دستورالعمل رعایت پروتکل ها توسط فرمانداران به تمام کاندیداها اعلام شود.

- ایسنا/مرکزی رییس علوم پزشکی اراک گفت: در هفته منتهی به انتخابات، تنها موضوع نگران کننده برگزاری میتینگ های انتخاباتی بویژه در فراهان، تفرش و آشتیان است که تقاضا داریم دستورالعمل رعایت پروتکل ها توسط فرمانداران به تمام کاندیداها اعلام شود.

سید محمد جمالیان روز شنبه 22 خرداد در ستاد کرونای استان مرکزی اظهار کرد: مقرر شده محل طبخ غذاهای عوامل اجرایی به مراکز بهداشتی اعلام شود که تاکنون اقدامی نشده است.

نیاز است که از 5 روز قبل از رای گیری نظارت ها آغاز شود که این مهم باید در اسرع وقت انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تقاضا داریم تمامی فرمانداران ابلاغ کنند که هر گونه تجمع انتخاباتی باید با مجوز انجام شود که البته در استان مرکزی تاکنون گزارش زیادی از تجمع نداشته ایم.

در این جلسه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک به وضعیت آماری بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در هفته دوم خرداد ماه 1175 مورد مثبت داشته که این رقم در هفته سوم به 815 مورد رسیده و 31 درصد کاهش رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی علوم پزشکی اراک درخصوص برگزاری میتینگ های انتخاباتی

نگرانی علوم پزشکی اراک درخصوص برگزاری میتینگ های انتخاباتی