مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-12سياسي

تمام توان بالگردهای نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد انتخابات است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه تمام توان بالگردی ارتش در اختیار ستاد برگزاری انتخابات کشور است، گفت: خلبانان و فرماندهان پایگاه ها در این زمینه توجیه شده اند.

- ، امیر کیومرث حیدری روز شنبه در حاشیه در نخستین همایش بنیاد اکرام و افتتاحیه بنیاد باران رحمت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب نیروی زمینی با تمام قوا پای کار آمده است تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

وی افزود: تاکید ما در یگان های نظامی بر مشارکت گسترده خانواده ها و همرزمان و تمام کسانی که در قلمرو نیروی زمینی و مسلح هستند بر مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جهت این مهم باید تسهیلاتی فراهم کنیم، گفت: این تسهیلات در چند حوزه روی آن کار شده است و می توانم بگویم به یک نمره قابل قبولی رسیده است.

یکی بحث سربازان است.

حتماً باید شناسنامه همراه داشته باشند و کسانی که شناسنامه همراه ندارند به آنها فرصت داده شده که شناسنامه خود را بیاورند.

برای مرزها هم پیش بینی لازم شده است.

امیر حیدری با بیان اینکه تمام توان بالگردی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است که صندوق های رای را به روستاها و جاهایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد ببرند، افزود: خلبانان و فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توان بالگردهای نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد انتخابات است

تمام توان بالگردهای نیروی زمینی ارتش در اختیار ستاد انتخابات است