مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-12سياسي

موفقیت 7 کانون فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد در جشنواره ملی رویش


کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور در جشنواره ملی رویش موفق به کسب رتبه های برتر کشور در 7 بخش کانونی و 1 بخش فردی شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور در جشنواره ملی رویش موفق به کسب رتبه های برتر کشور در 7 بخش کانونی و 1 بخش فردی شدند.

مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره ملی رویش با حضور دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و برخی از معاونان فرهنگی دانشگاه های کشور به صورت حضوری و برخط در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رویش با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی حیات بخش نهاد دانشگاه هستند، گفت: دانشگاه ها با فعالیت کانون های فرهنگی جان تازه ای می گیرند و تفاوت غنای فرهنگی جوامع نیز، در قدرت ابداع، اختراع و خلاقیت آن در ساحت های مختلف است که از همین کانون ها نشأت می گیرد.

دکتر ربیعی سخنگوی دولت نیز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رویش گفت: سعادت یک جامعه در گرو اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ در انجام کار گروهی، شکل گیری نهادهای میانجی اجتماعی و مسئولیت اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 7 کانون فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد در جشنواره ملی رویش

موفقیت 7 کانون فرهنگی و هنری دانشگاه فردوسی مشهد در جشنواره ملی رویش