مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-12پزشكي

تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت همزمان با دهه کرامت در مشهد آغاز شد


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت در چهار مرکز استان کشور از جمله مشهد همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر سیدکاظم فرهمند با بیان اینکه امروز تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت در چهار مرکز استان از جمله مشهد همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت آغاز شد.

اظهار کرد: برنامه ریزی لازم در خصوص تزریق واکسن برکت در مرکز بهداشت خراسان رضوی صورت گرفته است، تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت آغاز می شود و تعداد 3 هزار و 500 سهمیه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته و  واکسیناسیون این نوع واکسن فقط در مرکز استان انجام می شود.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه تاکنون 10 هزار و 500 نفر با واکسن کووایران برکت واکسینه شدند و برای صادرات به خارج از کشور باید این عدد به 20 هزار نفر برسد، تصریح کرد: مواردی که در دُز اول سینوفارم تزریق کردند، می توانند در دُز دوم کووایران برکت را تزریق کنند، موضوعی که از سوی مقام عالی وزارت اعلام شده و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند.

دکتر فرهمند بیان کرد: محتویات واکسن اسپوتینک در دُز اول و دوم متفاوت بوده، اما در سایر واکسن های ایرانی و خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت همزمان با دهه کرامت در مشهد آغاز شد

تزریق واکسن ایرانی کووایران برکت همزمان با دهه کرامت در مشهد آغاز شد