مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-12دانش

اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم / 20 هزار نفر ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال 1400 که از روز سه شنبه 18 خردادماه آغاز شده است تا ساعت 24 امروز، - آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال 1400 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال 1400 که از روز سه شنبه 18 خردادماه آغاز شده است تا ساعت 24 امروز، شنبه 22 خردادماه ادامه دارد.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org انجام می شود.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز؛ به سازمان سنجش مراجعه کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه این آزمون روز 22 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون برای آزمون استخدامی وزارت علوم 20 هزار و 10 داوطلب ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم / 20 هزار نفر ثبت نام کردند

اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم / 20 هزار نفر ثبت نام کردند