مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:202021-05-29سياسي

از عدم توجه به گردشگری غذا تا منوی تکراری در رستوران های ایران


کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری گفت: زمانی که یک توریست به کشوری مسافرت می کند یا قصد سفر دارد، مایل است از اوقات فراغت خود لذت ببرد و با فرهنگ های جدیدی آشنا شود؛ - ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری گفت: زمانی که یک توریست به کشوری مسافرت می کند یا قصد سفر دارد، مایل است از اوقات فراغت خود لذت ببرد و با فرهنگ های جدیدی آشنا شود؛ از این رو معمولا اولین سوال آن ها آدرس رستوران شهرها و نقاط دیدنی است و با وجود تنوع غذایی بسیار در ایران نکته مهمی که وجود دارد یکنواختی و تکراری بودن فهرست غذای رستوران های مختلف کشور است.

فرزانه نصراصفهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروزه گردشگری، غذا را نیز تحت تاثیر قرار داده است و به یکی از گونه های گردشگری تبدیل شده است که کشورهای بسیاری به اهمیت آن به عنوان یکی از منابع جذب گردشگر پی برده اند.

وی افزود: مواد غذایی به عنوان اولین نیاز بشر صرفا در مواد غذایی خلاصه نمی شود؛ این ماده مغذی، فرهنگی است که جای خود را در بین فرهنگ و آداب و سوم مردم بومی هر منطقه پیدا کرده است.

این کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری بیان کرد: تحقیقات نشان می دهد غذا خوردن یکی از فعالیت های عمده سفرهای گردشگری است که مقاصد گردشگری در آن به رقابت می پردازند و از آنجا که مواد غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عدم توجه به گردشگری غذا تا منوی تکراری در رستوران های ایران

از عدم توجه به گردشگری غذا تا منوی تکراری در رستوران های ایران