مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 01:352021-05-18سياسي

رژیم شیمیایی زندگی


آیا مقدرات زندگی یک فرد نروژی و یا یک سرخ پوست آمریکایی یا مکزیکی هم در همین شب ها مقرر و تعیین می شود؟! از نگاه عُرفا، خداوند تکه ای از جوهر و ذات خودش را در وجود و جوهرهٔ همه کائنات اعم از جاندار و بی جان به امانت گذاشته است.

- ایسنا/بوشهر "آیا مقدرات زندگی یک فرد نروژی و یا یک سرخ پوست آمریکایی یا مکزیکی هم در همین شب ها مقرر و تعیین می شود؟! از نگاه عُرفا، خداوند تکه ای از جوهر و ذات خودش را در وجود و جوهرهٔ همه کائنات اعم از جاندار و بی جان به امانت گذاشته است.

به عبارتی دیگر انسان ها و جانوران از زمان تولد در درون خود به صورت بالقوه حامل این صفات هستند و فرقی ندارد که در استپ های اوراسیا زاده شده باشید و یا در جنگل های آمازون و یا در بیت المقدس یا بیت الله الحرام!" عبدالخالق ماجدی، مدرس دانشگاه و نویسنده به تازگی یادداشتی تحت عنوان رژیم شیمیایی زندگی نوشته که نسخه ای از آن را در اختیار ایسنا قرار داده است: سلام! دیروز موضوع کلاس درس شیمی فیزیک ام، درباره روش های کنترل و حفظ رژیم شیمیایی آب بود که چگونه کنترل و ثابت نگه داشتن یک پارامتر می تواند تعادل رژیم شیمیایی آب را حفظ و یا بالعکس انحراف یک پارامتر می تواند در حفظ این تعادل اختلال ایجاد کند! سه سال هست که به علت مصرف دارو امکان روزه داری برایم مقدور نیست ولی امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم شیمیایی زندگی

رژیم شیمیایی زندگی