مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:352021-05-18اجتماعي

سلامت دانش آموزان؛ دغدغه مهم برگزاری امتحانات نهایی حضوری در مازندران


مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت: سلامت دانش آموزان؛ دغدغه نخست برگزاری امتحانات نهایی حضوری در تمامی مدارس مازندران است.

- علیرضا سعدی پور در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: از روزهای پیش از برگزاری امتحانات نهایی حضوری به مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تاکید کردیم و جلسات متعددی برگزار شد تا اطمینان 100 درصدی در زمینه رعایت نکات بهداشتی حاصل شود.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های تعلیم و تربیت برای هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: درگیر کردن شرکای آموزش و پرورش از جمله ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان، اعضای شورای اسلامی و دیگر ذینفعان یکی از اصلی ترین راه ها برای اقناع افکار عمومی و آرامسازی جو حاکم بر جامعه است.

سعدی پور دغدغه نخست در برگزاری امتحانات نهایی حضوری را سلامت دانش آموزان دانسته و گفت: فرمانده این عملیات مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس هستند.

باید دقت و تیزبینی لازم در مورد رعایت اصول بهداشتی، تهویه فضا، فاصله گذاری معین، استفاده از ماسک، عدم برگزاری تجمع در مدارس و .

صورت گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه آبرو و اعتبار تعلیم و تربیت در برگزاری شایسته این امتحانات است، ابراز کرد: خوشحالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان؛ دغدغه مهم برگزاری امتحانات نهایی حضوری در مازندران

سلامت دانش آموزان؛ دغدغه مهم برگزاری امتحانات نهایی حضوری در مازندران