مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:452021-05-18بين الملل

نبرد رمضان دوم برای فلسطین سرنوشت ساز است


یک کارشناس مسائل بین المللی با تاکید بر این که خیزش عمومی در فلسطین می تواند نوید بخش انتفاضه تازه ای باشد اظهار کرد: نبرد رمضان دوم نه تنها سرنوشت ساز است، - یک کارشناس مسائل بین المللی با تاکید بر این که خیزش عمومی در فلسطین می تواند نوید بخش انتفاضه تازه ای باشد اظهار کرد: نبرد رمضان دوم نه تنها سرنوشت ساز است، بلکه حقانیت مردم فلسطین را نشان می دهد.

حسن عابدینی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از درگیری های شدید میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها اظهار کرد: جنگ دوم رمضان ویژگی های منحصر به فردی دارد که هم در نحوه ی شکل گیری، هم در نحوه ادامه و همچنین در نحوه پیامدهای آن قابل تحلیل است.

وقتی که این جنگ را با جنگ رمضان اول که سال 1973 اتفاق افتاد مقایسه می کنیم در می یابیم که در آن جنگ دو ارتش قدرتمند سوریه و مصر بودند اما در برابر ارتش رژیم صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای غربی قرار داشته، شکست خوردند به گونه ای که می توان گفت تمام ارتش های عربی در برابر رژیم صهیونیستی شکست خوردند.

وی ادامه داد: در این جنگ شاهد هستیم گردان قسام وابسته به جنبش حماس و گردان قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی توانسته اند درس فراموش نشدنی به رژیم صهیونیستی بدهند علی رغم این که طی 14 سال گذشته در محاصره زمینی، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد رمضان دوم برای فلسطین سرنوشت ساز است

نبرد رمضان دوم برای فلسطین سرنوشت ساز است