مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:202021-05-18دانش

نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی!


دانشگاه آزاد اسلامی، برای ورود آسان تر به سامانه آموزشیار، به دانشجویان نصب پیام رسان ایرانی آی گپ را توصیه کرده! و با ارسال پیامک هایی، دانشجویان را برای نصب این برنامه راهنمایی می کند! این اقدام باعث اعتراض برخی از دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان .

- پیامکی که برای دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد سوالات زیادی را ایجاد کرد؛ نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی! دانشگاه آزاد اسلامی، برای ورود آسان تر به سامانه آموزشیار، به دانشجویان نصب پیام رسان ایرانی آی گپ را توصیه کرده! و با ارسال پیامک هایی، دانشجویان را برای نصب این برنامه راهنمایی می کند! این اقدام باعث اعتراض برخی از دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان این دانشگاه شده و این در حالی است که سخنگوی دانشگاه آزاد به ایسنا میگوید که دانشجویان می توانند بدون نصب این برنامه کارهای خود را از طریق پیامک و با صرف هزینه پیامک انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از پرجمعیت ترین دانشگاه های کشور است که مانند هر دانشگاه دیگری، برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای دانشجویان خود نیاز به یک سامانه جامع و هماهنگ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی!

نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی!