مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-18بين الملل

طرح بایدن جهت معافیت از تحریم مجری پروژه «نورد استریم-2»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه سه شنبه شب به وقت تهران گفتند که جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد شرکت مجری پروژه خط لوله گازی نورد استریم -2 و مدیرعامل آن را که گاز طبیعی روسیه را به آلمان ارسال می کند، - طرح بایدن جهت معافیت از تحریم مجری پروژه نورد استریم-2 برخی مقام های آمریکایی مدعی شدند که دولت ایالات متحده قصد دارد شرکت مجری پروژه گازی نورد استریم-2 را از تحریم ها معاف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منابع آگاه سه شنبه شب به وقت تهران گفتند که جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد شرکت مجری پروژه خط لوله گازی نورد استریم -2 و مدیرعامل آن را که گاز طبیعی روسیه را به آلمان ارسال می کند، از تحریم ها معاف کند.

به نوشته وبگاه آکسیوس برخی منابع آمریکایی گفته اند که دولت بایدن قصد معافیت از تحریم های یک شرکت مجری پروژه نورد استریم-2 را دارد و وزارت خارجه این کشور با استناد به منافع ملی ایالات متحده، از اعمال تحریم ها چشم پوشی می کند.

منابع آگاه گفته اند که مقام های ارشد دولت بایدن به این نتیجه رسیده اند که تنها راه توقف بالقوه این پروژه که 95 درصد پیشرفت داشته، تحریم آلمان به عنوان مصرف کنندگان نهایی گاز صادراتی روسیه است، اما دولت بایدن مایل به قطع رابطه خود با آلمان بابت اجرای پروژه نورد استریم-2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بایدن جهت معافیت از تحریم مجری پروژه «نورد استریم-2»

طرح بایدن جهت معافیت از تحریم مجری پروژه «نورد استریم-2»