مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:552021-05-18سياسي

ورود وزارت علوم برای رفع نگرانی های رهبر انقلاب درباره افت یادگیری دانشجویان


معاون آموزشی وزارت علوم به نکات مطرح شده درباره وضعیت آموزش دانشگاه ها از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث مطرح شده، امتحانات و تقلب بود که این موضوع در دست بررسی است تا گزارشی را آماده کنیم.

- علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره منویات رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از افت یادگیری دانشجویان در پی آموزش مجازی، اظهار کرد: در حال حاضر در صدد تدوین گزارشی هستیم که برای کیفیت آموزش و بستر آموزشی است؛ به تعبیر دیگر کارهایی که در این مدت انجام شده است را در قالب گزارش تهیه و ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری از شرایط برگزاری امتحانات به ویژه تقلب برخی افراد، گفت: یکی دیگر از مباحث و دغدغه های دیگری که رهبری به آن اشاره کردند، مسأله امتحانات بوده است که این امر نیز در دست بررسی است.

معاون وزیر علوم ادامه داد: نامه ای به معاون آموزشی دانشگاه ها تدوین و ارسال خواهیم کرده تا شرایط امتحانات را طبق دستورالعمل هایی که قبلاً داده ایم، رعایت کنند و به موضوع تقلب دقت نظر لازم را داشته باشند.

خاکی صدیق درباره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی شدن دانشگاه ها، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی متولی اجرای اسلامی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وزارت علوم برای رفع نگرانی های رهبر انقلاب درباره افت یادگیری دانشجویان

ورود وزارت علوم برای رفع نگرانی های رهبر انقلاب درباره افت یادگیری دانشجویان