مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-18فرهنگي

بابک خرمدین در پشت صحنه فیلم «بودن»/ مادر بازیگر فیلم فرزند (+عکس)


موضوع قتل این کارگردان، قطعه قطعه شدن جنازه و حکم احتمالی مطرح شده برای والدین سالمند در رسانه های اجتماعی بازنشر می شود.

- بابک خرمدین در پشت صحنه فیلم بودن / مادر بازیگر فیلم فرزند (+عکس) موضوع قتل این کارگردان، قطعه قطعه شدن جنازه و حکم احتمالی مطرح شده برای والدین سالمند در رسانه های اجتماعی بازنشر می شود.

جسد بابک خرمدین کارگردان 47 ساله ایرانی روز گذشته در منطقه اکباتان تهران پیدا شد و اعتراف پدر و مادرش در باره همدستی برای قتل او و مثله کردن فرزند شوک عمومی را برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، قتل این کارگردان، قطعه قطعه شدن جنازه و حکم احتمالی مطرح شده برای والدین سالمند در رسانه های اجتماعی بازنشر می شود و فضای توییتر و اینستاگرام پر از تصاویر و کامنت هایی در مورد این کارگردان و چرایی قرار گرفتن انسان در این موقعیت است.

بحث تفاوت حکم احتمالی پدر به عنوان متهم درجه یک و معاونت مادر خرمدین در این اقدام نیز یکی دیگر از سوژه های مطرح شده در رسانه های اجتماعی است.

برخی رسانه ها به نقل از فخرالدین جعفرزاده سرپرست سابق دادسرای جنایی تهران که اکنون وکیل دادگستری است ، مجازات مادر را بیش از پانزده سال حبس عنوان کرده اند که از میزان مجازات پدر وی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابک خرمدین در پشت صحنه فیلم «بودن»/ مادر بازیگر فیلم فرزند (+عکس)

بابک خرمدین در پشت صحنه فیلم «بودن»/ مادر بازیگر فیلم فرزند (+عکس)