موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-18حوادث

آتش سوزی در مناطق کوهستانی باغملک / اطفای بخش عمده حریق


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان با اشاره به وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی باغملک از اطفای بخش عمده حریق در این منطقه خبر داد.

- محمدتقی سجادی با اشاره به وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی باغملک اظهار کرد: از ظهر روز دوشنبه در چند نقطه از اطراف شهرستان باغملک آتش سوزی هایی داشته ایم که عوامل ما و جوامع محلی به سرعت در منطقه حاضر شدند و حدود 90 درصد آتش در این مناطق تا بعد از ظهر روز سه شنبه اطفا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنان در چند نقطه محدود، همکاران ما و جوامع محلی در حال کنترل آتش هستند و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند، تا چند ساعت آینده آتش سوزی کنترل خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در خصوص موارد نیاز به بالگرد برای اطفای حریق در مناطق کوهستانی تصریح کرد: در رابطه با حریق در مناطق کوهستانی آنچه کاربرد دارد ادوات سبک اطفای حریق است و بالگرد تنها در موارد خاص و آن هم برای هلی برد نیرو کاربرد دارد.

وی افزود: با توجه به تجاربی که در رابطه با اطفای حریق وجود دارد، استفاده از توان و ظرفیت جوامع محلی و نیروهای پیاده با ادوات سبک، بسیار موثر خواهد بود.

سجادی با اشاره به امکان ایجاد پایگاه های اطفای حریق دارای بالگرد در استان خوزستان گفت: طبق برنامه ای که در استان خوزستان در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مناطق کوهستانی باغملک / اطفای بخش عمده حریق

آتش سوزی در مناطق کوهستانی باغملک / اطفای بخش عمده حریق