مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-18اقتصادي

توزیع 34 تن گوشت منجمد در بازار زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع 34 تن گوشت منجمد، 900 تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم در استان با قیمت مصوب 18 هزار و 500 تومان خبر داد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه در راستای تنظیم بازار توزیع اقلام اساسی مورد نیاز صورت می گیرد تا مردم نیازی از این لحاظ نداشته باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت ماه رمضان توزیع اقلام اساسی صورت گرفت، افزود: در این ایام شکر در استان به گونه ای توزیع شد که به طور میانگین برای هر خانوار زنجانی دو بسته یک کیلویی شکر در سطح بازار موجود بود.

وی با اشاره به تامین 9 هزار تن شکر مورد نیاز واحدهای قندریزی افزود: شکر مورد نیاز این واحدها بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنها قرار می گیرد.

فغفوری با بیان اینکه ظرفیت تولید قند سه برابر نیاز استان است، ادامه داد: پیش بینی شده با توجه به ظرفیت تولید قند استان، تا پایان شهریور ماه قند مورد نیاز استان به قیمت مصوب عرضه شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع 34 تن گوشت منجمد، 900 تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم استان با قیمت مصوب 18 هزار و 500 تومان در این ایام خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 34 تن گوشت منجمد در بازار زنجان

توزیع 34 تن گوشت منجمد در بازار زنجان