مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-18اقتصادي

مولّدسازی اموال دولتی در قم پیگیری شود


استاندار قم با اشاره به رتبه رضایت بخش استان در مولدسازی اموال دولتی تصریح کرد: در عین حال باید گفت انتظار مدیریت استان از دستگاه های اجرایی در سطح ایده آل محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم با قدردانی از همراهی و همدلی مسؤولان استان قم در راستای تحقق رونق تولید و اشتغال اظهار کرد: اعضای شورای تأمین استان قم نقش مؤثری در ایجاد امنیت و آرامش برای فعالیت های اقتصادی داشته اند.

وی در ادامه با بیان این که رتبه استان قم در زمینه مولدسازی اموال دولتی در سطح کشور رضایت بخش است اذعان کرد: با این وجود انتظار مدیریت استان از دستگاه های اجرایی در سطح ایده آل محقق نشده است و مدیران باید اهتمام خاصی نسبت به اجرا و تداوم برنامه ها داشته باشند.

استاندار قم سپس به صدمات ناشی از شیوع کرونا در بخش گردشگری پرداخت و بیان کرد: با توجه به عدم وجود چشم انداز روشن از آینده این بیماری، سرمایه گذاران این حوزه نسبت به دریافت تسهیلات استقبال نمی کنند که دلیل اصلی آن، موضوع بازپرداخت اقساط تسهیلات در دوران کروناست.

سرمست با تصریح بر این که باید برنامه ای مشخص و عملیاتی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تدوین شود، به موضوع مناطق نمونه گردشگری استان و نقش آن در توسعه استان توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولّدسازی اموال دولتی در قم پیگیری شود

مولّدسازی اموال دولتی در قم پیگیری شود