مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-18اقتصادي

بسته سیاست های پیشنهادی اتاق ایران به دولت آتی برای رشد اقتصادی + متن کامل بسته


اتاق بازرگانی ایران ضمن ارائه کلیات بسته سیاست های پیشنهادی به دولت آتی در راستای رشد اقتصادی پایدار به دولت آینده توصیه کرده که از تکرار سیاست گذاری های آزمون و خطایی و نادرست گذشته حذر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی ایران در چهاردهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، از آماده شدن بسته سیاست های پیشنهادی اتاق ایران برای رییس جمهور آینده خبر داده و تأکید کرده بود که از منظر بخش خصوصی، اولویت اول رییس جمهور آینده باید افزایش توان رشدزایی اقتصادی در کشور به شکل پایدار، باثبات و فراگیر باشد.

براین اساس، مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار گزارشی تحت عنوان درباره انتخابات ریاست جمهوری؛ پیشنهادهای بخش خصوصی اولویت های اصلی رییس جمهور آینده را برای مدیریت شرایط حاضر برشمرده و از منظر بخش خصوصی پیشنهادات مشخص خود را به دولت آتی ارائه کرده است.

در مقدمه بسته سیاست های پیشنهادی اتاق ایران برای رییس جمهور آینده آمده است: انتخابات ریاست جمهوری هر دوره بارقه ای از امید به تغییر در جهت حل مشکلات اقتصادی در دل مردم و فعالان اقتصادی پدید می آورد، به رغم وعده ها و شعارهای انتخاباتی فراوان و نحله های فکری متفاوتی که ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته سیاست های پیشنهادی اتاق ایران به دولت آتی برای رشد اقتصادی + متن کامل بسته

بسته سیاست های پیشنهادی اتاق ایران به دولت آتی برای رشد اقتصادی + متن کامل بسته