مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-18حوادث

توقیف پاراگلایدر حامل مواد مخدر در خراسان رضوی


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از توقیف یک دستگاه پاراگلایدر که قصد وارد کردن 27کیلو و 360 گرم تریاک از طریق آسمان به داخل خاک کشور را داشت، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این استان در هنگ تایباد طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف 37 کیلو و 360 گرم تریاک شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به هوشیاری، اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی صددرصدی مرزبانان خراسان رضوی افزود: مرزبانان موفق شدند یک دستگاه پاراگلایدر که قصد وارد کردن 27کیلو و 360 گرم تریاک از طریق آسمان به داخل خاک کشور را داشت، توقیف کرده و تحویل مراجع قضایی دهند.

وی در تشریح عملیات دیگری گفت: مرزبانان در حوزه هنگ مرزی تایباد توانستند یک قاچاقچی مواد مخدر را که 10 کیلوگرم تریاک به همراه داشت را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دهند.

شجاع خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت های مرزبانی برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است که با وجود مرزبانان هوشیار استان، نقشه های قاچاقچیان و سودجویان نقش بر آب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف پاراگلایدر حامل مواد مخدر در خراسان رضوی

توقیف پاراگلایدر حامل مواد مخدر در خراسان رضوی