مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-18سياسي

روند تکمیل طرح های راه و شهرسازی در استان سمنان رضایت بخش نیست


روند تکمیل طرح های راه و شهرسازی در استان به هیچ عنوان رضایت بخش نبوده و مدیران کل راه و شهرسازی توقعات را برآورده نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: گزارش خوشایندی از روند تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه راه و شهرسازی از سوی مدیران کل این حوزه ارائه نشد و مدیران کل راه و شهرسازی استان سمنان توقعات را برآورده نکردند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران کل راه و شهرسازی استان سمنان در انجام امور ، اشرافیت لازم را داشته باشند و برای جذب اعتبارهای ملی تلاش کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: توقع داریم که دستگاه های اجرایی وقت بگذارند و برای جذب اعتبارهای ملی و ابلاغی تلاش کنند.

آشناگر تصریح کرد: اعتبارهای استانی برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی محدود است و باید مدیران کل راه و شهرسازی به دنبال جذب اعتبارهای ملی باشند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در سال 99 به استان سمنان آمد و دستوراتی در ارتباط با ابلاغ بودجه ملی برای تکمیل تعدادی از طرح های راه دادند، که در این جلسه گزارش شد که این اعتبارات به استان نیامد و باید مدیران کل راه و شهرسازی نسبت به این کم کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تکمیل طرح های راه و شهرسازی در استان سمنان رضایت بخش نیست

روند تکمیل طرح های راه و شهرسازی در استان سمنان رضایت بخش نیست