مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-18سياسي

توزیع 1494 سبد معیشتی در ماە مبارک رمضان


توزیع یک هزار و 494 سبد معیشتی و 112 بازدید از خانواده زندانیان در اجرای طرح حمایتی از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل زندان های کرستان گفت: توزیع یک هزار و 494 سبد معیشتی و 112 بازدید از خانواده زندانیان در اجرای طرح حمایتی از خانواده زندانیان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

فتحی در جلسه مدیران عامل انجمن حمایت زندانیان استان ضمن ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در اجرای طرح و سرکشی از خانواده زندانیان با همراهی اظهار کرد: عملکرد مجموعه زندان های استان در تحقق این هدف ارزشمند که دغدغه مقام معظم رهبری در جلوگیری از آسیب به خانواده زندانیان و همچنین تاکیدات مؤکد ریاست سازمان زندان ها مبنی بر مراقبت از خانواده های آسیب پذیر زندانیان می باشد قابل تحسین است.

مدیر کل زندان های کردستان با اشاره به این مهم که با اجرای این طرح در کل استان از تعداد 112 خانواده زندانیان با حضور مسئولین سرکشی شد، خاطر نشان کرد: حضور مسئولین الخصوص رییس کل دادگستری و دادستان در این بازدیدها هم موجب دلگرمی خانواده شد هم زمینه بازنگری پرونده قضایی سرپرست آن ها فراهم گردید.

وی ادامه داد: در ماه رمضان با همت خیرین و تلاش های انجمن های حمایت تعداد 1494 سبد معیشتی به ارزش ریالی پنج میلیارد ریال، تعداد 336 کارت هدیه با ارزش ریالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1494 سبد معیشتی در ماە مبارک رمضان

توزیع 1494 سبد معیشتی در ماە مبارک رمضان