مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-18اقتصادي

حمل و نقل؛ بحران معادن خراسان جنوبی


یکی از مهم ترین چالش های موجود در بخش معدن و صنایع معدنی استان حمل و نقل و لجستیک مواد معدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بر پایه سند چشم انداز توسعه استان بخش معدن یکی از زیر ساخت های مهم توسعه به شمار می رود، اما زیر ساخت های حمل و نقل فعلی پاسخگوی نیازها نیست و باید چاره اندیشی شود.

کمبود و یا نبود برخی ماشین آلات مورد نیاز معادن استان از جمله کمپرسی و از طرف دیگر افزایش چند مرحله ای کرایه حمل از سال 98 تاکنون فعالان بخش سنگ و معدن را در خراسان جنوبی با یک چالش و بحران بزرگ مواجه ساخته و باعث شده توان رقابت در بازار از آن ها گرفته شود.

بحران حمل و نقل در حوزه معادن خراسان جنوبی یکی از فعالان حوزه معدن در شهرستان نهبندان  در گفت وگو با خبرنگار فارس از وجود بحران حمل و نقل در این حوزه خبر داد و با بیان اینکه در حال حاضر معادن مختلف استان تحت فشار قرار دارند، گفت: تنها عده معدودی از فعالان حوزه معدن آن هم با روابط خاصی که داشته اند بر این مشکل فائق آمده اندولی بخش عمده ای از معدن داران با مشکل حمل و نقل مواجه اند.

ناوگان حمل و نقل مواد معدنی استان عادلانه توزیع شود وی که خواست نامش در این گزارش عنوان نشود خواستار نظارت بیشتر بر ناوگان حمل و نقل مواد معدنی شد و افزود: ناوگان حمل مواد معدنی باید عادلانه توزیع شود ولی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل؛ بحران معادن خراسان جنوبی

حمل و نقل؛ بحران معادن خراسان جنوبی