مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-18سياسي

بررسی همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در ملاقات جلالی با مشاور پوتین


سفیر کشورمان در روسیه در ملاقات با «آنتون کوبیاکوف» مشاور رییس جمهور روسیه و مسئول هماهنگی همایش اقتصادی سنت پترزبورگ با اشاره به روابط رو به گسترش دو کشور بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به همکاری های اقتصادی و فرهنگی فیمابین تاکید کرد.

- سفیر کشورمان در روسیه در ملاقات با آنتون کوبیاکوف مشاور رییس جمهور روسیه و مسئول هماهنگی همایش اقتصادی سنت پترزبورگ با اشاره به روابط رو به گسترش دو کشور بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به همکاری های اقتصادی و فرهنگی فیمابین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم جلالی، سفیر کشورمان با اشاره به مشارکت هیئتی از ایران در همایش اقتصادی سنت پترزبورگ که طی روزهای 12لغایت 15خرداد ماه سالجاری برگزار خواهد شد برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور و نیز رفع محدودیت های ناشی از کرونا در مسیر رفت و آمد تجار ایرانی به روسیه را لازمه ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه دانست.

کوبیاکوف با استقبال از حضور هیئت ایرانی در همایش اقتصادی سنت پترزبورگ برضرورت اجرای برنامه های مشترک اقتصادی دو کشور در طول سال و تاسیس دفتر پروژه های اقتصادی به عنوان مکانیزم گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در ملاقات جلالی با مشاور پوتین

بررسی همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در ملاقات جلالی با مشاور پوتین