مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-18سياسي

«اینفودمیک»؛ پویشی برای ارتباط دانشجوبان با جامعه در پاندمی کرونا


پویش ملی دانشجویی «اینفودمیک» با محوریت بیماری کووید19 از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود و دبیرخانه این پویش در سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان است.

- ایسنا/گیلان پویش ملی دانشجویی اینفودمیک با محوریت بیماری کووید19 از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود و دبیرخانه این پویش در سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان است.

سیده فاطمه شفیعی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در نشست علمی - اجرایی پویش ملی دانشجویی اینفودمیک ، با اشاره به اهداف برگزاری پویش ملی مذکور، اظهار کرد: از یک سو لازم است دانشجو قابلیت ها و توانمندی های خود را درخصوص حل مسائل و مشکلات موجود به ساختار مدیریتی کشور اثبات کند و نشان دهد که می تواند بخشی از فرایند حل مسئله باشد.

بی تردید از رهگذر این اثبات است که اعتماد متقابل به وجود می آید.

وی اعتماد اجتماعی را زمینه ساز سرمایه عظیم اجتماعی در کشور دانست که سرعت حل مسائل را دوچندان می کند و افزود: همچنین ضرورت دارد دانشجویان آگاهی درستی از شرایط و اولویت های کشور و جهان و نیز تحلیل دقیقی از پدیده ها و روابط بین آنها داشته باشند و سیستم اثرگذاری عناصر پیرامونی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینفودمیک»؛ پویشی برای ارتباط دانشجوبان با جامعه در پاندمی کرونا

«اینفودمیک»؛ پویشی برای ارتباط دانشجوبان با جامعه در پاندمی کرونا