مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-18سياسي

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات ریاست جمهوری نباید مردم را از انتخاب افراد اصلح، توانمند و باتقوا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل کند.

- ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه سه شنبه در همایش مکتب سرباز میدان با حضور اعضای شورای وحدت استان مرکزی اظهار کرد: نتیجه انتخابات 28 خرداد سال جاری نشانگر پیروزی ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها است.

وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات بیداری، دشمن شناسی، زمان شناسی و مسئولیت پذیری خود را برابر توطئه های دشمنان به نمایش می گذارند، تا یک بار دیگر اقتدار نظام را با پشتیبانی مردم به رخ دشمنان و یاوه گویان بکشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اتفاق بزرگی که نشان از وحدت روز افزون ملت حول محور ولایت فقیه را رقم می زند و افرادی که در انتخابات پیروز می شوند باید خود را برای خدمات صادقانه به این ملت همیشه در صحنه و فداکار آماده کنند.

از انتخاب افراد اصلح برای شوراها اسلامی شهر غافل نشوید آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نباید مردم را از انتخاب افراد اصلح، توانمند و باتقوا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل کند چراکه انتخابات پارلمان محلی نیز در جایگاه خودش از اهمیت بالایی برخوردار است و غفلت از آن ممکن است صدمات جبران نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود