مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-18سياسي

زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به اروپا در ایتالیا حضور دارد، امروز (سه شنبه) در گفت وگویی در تشریح رایزنی هایش با مقامات ایتالیا گفت: - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سفرش به ایتالیا را سفری خوب ارزیابی کرد و گفت که زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد دوم سفرش به اروپا در ایتالیا حضور دارد، امروز (سه شنبه) در گفت وگویی در تشریح رایزنی هایش با مقامات ایتالیا گفت: گفتگو های خوبی امروز با رییس کمیسیون سیاست خارجی سنا و همین طور رییس مجلس نمایندگان و آقای دالما نخست وزیر سابق داشتیم.

دیشب هم دیدار خیلی خوبی با رییس جدید اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا انجام شد.

رییس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: مجموعا زمینه های همکاری اقتصادی بین ایران و ایتالیا زمینه های بسیار خوبی است و آمادگی خوبی وجود دارد.

به گفته ظریف با توجه به قرارداد هایی که قبل از خروج آمریکا از برجام آماده شده بود و خط اعتباری ایتالیا، زمینه برای شروع همکاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد

زمینه های خوبی برای همکاری های اقتصادی بین ایران و ایتالیا وجود دارد