مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-18سياسي

کاهش 24 درصدی وقوع جرائم در ماه رمضان در هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام خبر کاهش 24 درصدی وقوع انواع جرائم در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه مبارک رمضان سال قبل ، طی سخنانی حاصل و محصول ماه مبارک رمضان را تقویت ایمان و معنویت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: روزه ماه مبارک رمضان برای اهداف و مقاصد مهمی واجب شده که با توجه به متون قرآن و سنت نبوی، در سر لوحه همه آنها دستیابی به ملکه تقوا به معنای حقیقی آن در فرهنگ قرآنی است.

  وی یکی از درس های مدرسه رمضان را مبارزه با نفس در مقابل کشش های نفسانی عنوان کرده و افزود: انسان روزه دار با غلبه بر نفس خود چیزهایی را که خدا بر او حلال کرده و برای تسلیم شدن در مقابل فرمان او ترک می کند و در ماه مبارک رمضان این درس را می آموزد که وقتی انسان توانایی این را دارد که نفس خود را کنترل کند پس توانایی این را هم دارد که حرام خدا را بر خود حرام کند و از آن دور شود.

  فرمانده انتظامی هرمزگان ثمره روزه را صبر و تقوا عنوان کرده و اظهار داشت: صبر و استقامت بر انجام وظیفه عبودیت و دعوت و جهاد، مهم ترین توشه ای است که روزه می تواند برای فرد مومن فراهم آورد.

  وی اظهار داشت: تا انسان از خودش دست نکشد و دوست داشتن های خودش را فدای دوست داشتن های خداوند و خواسته های او نکند ، دین دار و متقی نخواهد بود و روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 24 درصدی وقوع جرائم در ماه رمضان در هرمزگان

کاهش 24 درصدی وقوع جرائم در ماه رمضان در هرمزگان