مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-18سياسي

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 و حقوق های نجومی تصویب شد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی و همچنین حقوق های نجومی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

- ، در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و تخصیص ارز 4200 تومانی در این جلسه بررسی شد و به تصویب اعضای اعضای کمیسیون رسید.

وی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی قانونی را برای تامین کالاهای اساسی به تصویب رسانده بود و دولت بر اساس آن موظف شد که کالاهای اساسی مردم را با ارز 4200 تومانی تامین کند که متاسفانه این قانون به صورت درستی اجرا نشده است و مردم در تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ارز 4200 تومانی تاثیری در کاهش قیمت کالاهای اساسی نداشته است، ادامه داد: دلالان و سودجویان از این منابع عظیم دولتی که متعلق به مردم است، استفاده کردند و هدف ما از انجام این تحقیق و تفحص آن است که با کسانی که باعث شدند ارز دولتی به دست مردم نرسد، برخورد جدی شود و آنان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 و حقوق های نجومی تصویب شد

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز 4200 و حقوق های نجومی تصویب شد