مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-18سياسي

جزییات عفو اخیر با موافقت رهبر معظم انقلاب


به مناسبت عید سعید فطر، تعداد 2 هزار و 187 نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفتند.

- به مناسبت عید سعید فطر، تعداد 2 هزار و 187 نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات 94 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا نورنژاد اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر، تعداد 2 هزار و 187 نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفتند.

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این عفو رهبر معظم انقلاب، 94 نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو یا تخفیف مجازات شده اند که با دستور رییس سازمان، این موارد برای اعمال به ادارات کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عفو اخیر با موافقت رهبر معظم انقلاب

جزییات عفو اخیر با موافقت رهبر معظم انقلاب