مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-18پزشكي

موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد


موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور رییس مرکز امور هیات علمی و دبیرخانه جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از پزشکان و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور رییس مرکز امور هیات علمی و دبیرخانه جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از پزشکان و اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر سه شنبه در مراسم افتتاح موزه این دانشگاه، اظهار کرد: امروز روز جهانی موزه ها است و خیلی خوشحالیم که این موزه بعد از بازسازی مکان قبلی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز که 19 سال قبل در فضای محدودی ایجاد شده شده بود، راه اندازی شده و وسعت آن 12 برابر افزایش یافته است.

محمدحسین صومی با بیان این که موزه، گنجینه ای برای نگهداری مجموعه کارها و اسناد گذشتگان در حوزه پزشکی و زمینه مناسب برای پژوهش های بعدی است، گفت: در این موزه می توانیم سیر تاریخ حوزه پزشکی استان را که از 730 سال قبل دانشگاه ربع رشیدی راه اندازی شد، بعد از آن مدارس نظامی و دانشکده پرستاری با قدمت 104 ساله و دومین دانشکده پزشکی کشور در تبریز از 74 سال قبل را ترسیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد