مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-18سياسي

تسریع آب منطقه ای در اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان


شورای حفاطت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار همدان با دستور کار طرح تأمین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستاها تشکیل شد.

- ایسنا/همدان امروز - سه شنبه 28 اردیبهشت ماه- شورای حفاطت از منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار همدان با دستور کار طرح تأمین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستاها تشکیل شد.

فرماندار همدان با اشاره به جلسات و هماهنگی های قبلی انجام شده در زمینه اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب در اختیار، طرح تأمین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه ای استان قرار گرفت.

محمدعلی محمدی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا هفت حلقه چاه جدید حفر شد و انتقال آب از این چاه ها، رودخانه دره مرادبیک و چاه های اجاره ای بخش خصوصی به عنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و با حمایت استاندار بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تأمین شد.

وی با تأکید بر تسریع آب منطقه ای استان در اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح آغاز شود و آب منطقه ای باید در این زمینه پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع آب منطقه ای در اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان

تسریع آب منطقه ای در اجرای طرح تأمین ضربتی آب شهر همدان