مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-18پزشكي

تزریق 90 درصد واکسن های دریافتی زنجانی ها


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 90 درصد واکسن های کرونای دریافت شده در استان زنجان تزریق شده و مابقی آنان در حال تزریق است.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 90 درصد واکسن های کرونای دریافت شده در استان زنجان تزریق شده و مابقی آنان در حال تزریق است.

محمدرضا صایینی عصر امروز (28 اردیبهشت) در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه پیک چهارم بیماری کرونا در استان زنجان بی سابقه بود به طوری که قریب به 900 تخت بیمارستانی اشغال شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر 364 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که این امر نشان دهنده کاهش بیماران سرپایی در استان هستیم.

وی از نزولی بودن شیب بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و افزود: بیماریابی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در گذر از پیک چهارم بیماری کرونا نقش آفرینی می کند؛ گفتنی است رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک در استان مناسب نیست و نیازمند توجه جدی برای پیشگیری از شیوع پیک پنجم کرونا است.

این مسئول، با اشاره به بالا بودن میزان رهگیری و کاهش میزان مثبت شدن تست PCR در استان زنجان، تصریح کرد: روند بیماری کرونا در شهرستان ابهر و زنجان مماس با وضعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 90 درصد واکسن های دریافتی زنجانی ها

تزریق 90 درصد واکسن های دریافتی زنجانی ها