مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-18اقتصادي

اجرای طرح «سه شنبه های بدون خودرو» در شهرکرد جان گرفت


معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح سه شنبه بدون خودرو در خیابان ملت اصلاحاتی انجام پذیرفت و سایر مشکلات امنیتی و اجتماعی را باید دستگاه های متولی پیگیری و رفع نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالصادق نجفی امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح سه شنبه بدون خودرو گفت: در راستای اجرای طرح سه شنبه بدون خودرو در خیابان ملت اصلاحاتی انجام پذیرفت و سایر مشکلات امنیتی و اجتماعی را باید دستگاه های متولی پیگیری و رفع نمایند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با اشاره به دلایل ایجاد ترافیک در شهر افزود: استفاده مسئولان از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی و طی نمودن مسیر تا محل کار به صورت پیاده، نوعی فرهنگ سازی است تا مردم نیز از خودرو شخصی کمتر استفاده کنند.

نجفی ادامه داد: ترافیک به مسائل متعدد بستگی دارد که یکی از دلایل آن کاربری ها است در همین راستا خدمات و روان سازی ترافیک، بر اساس کاربری ها ارائه می شود.

وی بیان کرد: نحوه اجرای طرح توسط سازمان شهرداری های کشور ابلاغ شده بود که در یکی از خیابان های پرتردد شهر اجرا که فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه و پیاده روی انجام شود.

نجفی با اشاره به ایجاد معبر پیاده رو در شهر گفت: باید بخشی از محدوده قدیمی شهر به پیاده رو تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «سه شنبه های بدون خودرو» در شهرکرد جان گرفت

اجرای طرح «سه شنبه های بدون خودرو» در شهرکرد جان گرفت