مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-18سياسي

اجتماع بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» فردا در مشهد برگزار می شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اجتماع بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 15 الی 16 در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اجتماع بزرگ حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 از ساعت 15 الی 16 در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می شود.

در متن این اطلاعیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم تنها راه حل(رژیم صهیونیستی) ‏این است که برادران فلسطینی هرچه زودتر این ماده فساد را نابود گردانند و ریشه استعمار را در منطقه قطع کنند، تا آرامش به منطقه بازگردد.

حضرت امام خمینی(ره) نباید شک کرد که شجره ی خبیثه اسراییل که اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ ما لَها مِنْ قَرارٍ هیچ پایه و پایگاه و استمراری نخواهد داشت و بی شک نابود خواهد شد.

مقام معظم رهبری بار دیگر جهان شاهد حملات وحشیانه، غیرانسانی و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه فلسطین است و این جنایات همچنان در کانون توجهات جهانی قرار دارد.

رژیمی کودک کشی که در جایگاه نخست بزرگترین ناقض حقوق بشر جهان قرار گرفته، اکنون در جنگی نابرابر، با حملات گسترده و وحشیانه به نوار غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» فردا در مشهد برگزار می شود

اجتماع بزرگ «حمایت از قدس شریف و غزه مقاوم» فردا در مشهد برگزار می شود