مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-18سياسي

با حضور در انتخابات پیام« ما ملت زنده ایم » را به جهان مخابره کنیم


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم در انتخابات شکوه انقلاب است و مردم با حضور خود در انتخابات پیام ما ملت زنده ایم را به جهان مخابره می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی عصر امروز در همایش مکتب سرباز میدان شورای وحدت نیروهای انقلابی در مصلی بیت المقدس اراک اظهار کرد: انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی کشور است که حضور در این رویداد سیاسی تکلیفی شرعی و ملی است.

وی تصریح کرد:حضور مردم در انتخابات شکوه انقلاب است مردم با حضور خود در انتخابات پیام ما ملت زنده ایم، ما ملت مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر هستیم را به جهان مخابره می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه منتخبان مردم باید با تمام ظرفیت برای خدمت آماده شوند، بیان داشت: تلاش در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی، اقتدار بیش از پیش ایران عزیز، ارتقای فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی، شکوفایی اقتصاد و.

از مهم ترین ترین مسائلی است که منتخب مردم باید به آن توجه کند.

دری نجف آبادی افزود: رییس جمهور آینده باید تلاش خود را برای وحدت ملی و تقویت پیوند ملت و رهبری به کار گیرد و اجازه ندهد به وحدت ملی و پیوند بین ملت و رهبر معظم انقلاب خدشه ای وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور در انتخابات پیام« ما ملت زنده ایم » را به جهان مخابره کنیم

با حضور در انتخابات پیام« ما ملت زنده ایم » را به جهان مخابره کنیم