مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-18سياسي

اعتقاد به جوانان و مدیریت جهادی از شاخصه های یک رییس جمهور انقلابی است


موسوی نژاد با بیان اینکه جوانان باید موتور محرکه دولت انقلابی هستند، گفت: مهمترین شاخصه های یک رییس جمهور انقلابی، عدالت خواهی، مردمی بودن، - سید مصطفی موسوی نژاد فعال و کارشناس رسانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه مشارکت در انتخابات بخشی از آن مربوط به موقعیت نظام می شود، اظهار کرد: انتخابات مشروعیت نظام را افزایش می دهد و باعث مشارکت مردم در سرنوشت کشور می شود.

   وی ادامه داد: از سوی دیگر مشارکت پایین دو مشکل عمده برای کشور ایجاد می کند؛ اول اینکه بهانه ای است برای دشمن برای تحریم بیشتر و دیگر اینکه مشارکت بالا برای کشور امنیت را به همراه دارد.

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه ادامه پیدا کردن کاهش مشارکت در انتخابات علاوه بر تحریم ها باعث می شود دشمن اجازه حمله به کشور را به خود بدهد، گفت: اولین ویژگی رییس جمهور آینده مدیریت و کفایت اوست و دیگر اینکه مردم عملکرد او را چطور ارزیابی می کنند و شاخص دوم ایمان فرد است و به قول خود عمل کند، گاهی فرد از موقعیتش استفاده منفی کرده و در زمان ریاست جمهوری طغیان می کند.

  وی با اشاره به شاخص سوم یک رییس جمهور خوب تصریح کرد: عملکرد عدالت خواه و ضد فسادی است که می توان در عملکرد های گذشته فرد و اینکه در پست خود چه کارهایی کردند متوجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به جوانان و مدیریت جهادی از شاخصه های یک رییس جمهور انقلابی است

اعتقاد به جوانان و مدیریت جهادی از شاخصه های یک رییس جمهور انقلابی است