مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-18اقتصادي

مشاغل خانگی مسیری برای تداوم هویت های فرهنگی سیستان وبلوچستان


مدیر موزه ی منطقه جنوب شرق کشور گفت: مشاغل خانگی مسیری برای تداوم هویت های فرهنگی و باستانی استان سیستان و بلوچستان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر موزه ی منطقه جنوب شرق کشور گفت: مشاغل خانگی مسیری برای تداوم هویت های فرهنگی و باستانی استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا لیلا ابراهیمی در نشست هم اندیشی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان که به مناسبت روزجهانی موزه و میراث فرهنگی با حضور کارشناسان دبیرخانه این طرح برگزار شد افزود: ظرفیت های فرهنگی و سنتی استان ، استعداد بالایی جهت عرضه و بازارپسندی برای مخاطبان موزه و فرهنگ استان دارد و با توجه به موضوعیت مشاغل خانگی و توجه ویژه ای که به حوزه صنایع دستی اصیل استان دارد می توان در این باب اقدامات موثری به انجام رساند.

وی ادامه داد: در حوزه سفال کلپورگان ، سوزن دوزی ، سکه دوزی و سفال جام انیمیشن بازدید کنندگان موزه معمولا تمایل و علاقه وافری به این کارها از خود نشان می دهند.

مقرر شد جهت نمایش محصولات شبکه های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ، مکان مناسبی در موزه در نظر گرفته شود و جهت همکاری در سایر حوزه ها و پیش برد ظرفیت ها تفاهم نامه مشترکی نیز منعقد گردد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی مسیری برای تداوم هویت های فرهنگی سیستان وبلوچستان

مشاغل خانگی مسیری برای تداوم هویت های فرهنگی سیستان وبلوچستان