مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-18اقتصادي

مشتری بازار موبایل در دسترس نیست!


بازار موبایل از ابتدای سال جاری بیشتر روی تعطیلی به خود دیده است تا اینکه رونق خرید و فروش در آن جریان داشته باشد؛ با اتمام تعطیلات دوهفته ای نوروز در فروردین و بعدازآن اعمال محدودیت های کرونایی که منجر به تعطیلی بازار موبایل شد، - بازار موبایل از ابتدای سال جاری بیشتر روی تعطیلی به خود دیده است تا اینکه رونق خرید و فروش در آن جریان داشته باشد؛ با اتمام تعطیلات دوهفته ای نوروز در فروردین و بعدازآن اعمال محدودیت های کرونایی که منجر به تعطیلی بازار موبایل شد، خرید و فروش زیادی انجام نگرفت و منجر به کاهش شدید تقاضا گردید که این مسئله کاهش قیمت را در بازار به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در ادامه نوشت: هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان نیز بیشتر بازارها با رکود همراه می شوند و قیمت اجناس روند نزولی پیدا می کنند که بازار موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ضمن اینکه همزمان با شیوع کرونا در سال گذشته نرخ ارز نیز جهش زیادی پیدا کرد و بالطبع قیمت موبایل هم با افزایش چند برابری به خصوص در بعضی از برندهای لاکچری روبه رو شد و همین مسئله توانست بر کاهش تقاضای خریداران اثرگذار شود.

از سوی دیگر در راستای سیگنال هایی که از احتمال احیای برجام به گوش رسید، نرخ دلار درروند نزولی قرار گرفت و باعث شد در حدود 10 تا 15 درصد از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری بازار موبایل در دسترس نیست!

مشتری بازار موبایل در دسترس نیست!