مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-18سياسي

رایزنی قالیباف و روسای مجالس چند کشور اسلامی درباره جنایات صهیونیست ها در غزه


رییس مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی جداگانه ای با روسای مجالس چند کشور اسلامی در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی در تماس های تلفنی جداگانه ای با روسای مجالس چند کشور اسلامی در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف امروز(سه شنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با رییس مجلس ملی فلسطین، رییس مجلس شورای سلطنت عمان، رییس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان و رییس مجلس سنای جمهوری دمکراتیک خلق الجزایر در خصوص تحولات فلسطین به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

قالیباف در ابتدای این تماس تلفنی خود با سلیم الزعنون رییس مجلس ملی فلسطین، ضمن اشاره به اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی غزه و همچنین کشتار مردم در کرانه باختری و حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی که منجر به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین و غزه شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران اقدامات صهیونیست­ها در نسل کشی فلسطینیان از طریق کشتار زنان و کودکان فلسطینی را که در زمره جنایت جنگی است، به شدت محکوم می کند.

وی همچنین، افزود: از تمامی روسای مجالس کشورهای اسلامی و سازمان­های بین المللی حامی فلسطین خواسته ایم تا با محکومیت اقدامات صهیونیست­ها و حامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی قالیباف و روسای مجالس چند کشور اسلامی درباره جنایات صهیونیست ها در غزه

رایزنی قالیباف و روسای مجالس چند کشور اسلامی درباره جنایات صهیونیست ها در غزه