مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:302021-05-18حوادث

12 مسافرخانه و هتل آپارتمان پلمب شدند


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پلمب 12 مسافرخانه و هتل آپارتمان مجاز متخلف در این استان خبر داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحدهای صنفی خود را باز به مشتریان خدمات اقامتی ارائه می کردند .

- ایسنا/قم جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پلمب 12 مسافرخانه و هتل آپارتمان مجاز متخلف در این استان خبر داد و گفت: متصدی این واحدهای صنفی بر خلاف مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واحدهای صنفی خود را باز به مشتریان خدمات اقامتی ارائه می کردند .

سرهنگ بهادر اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران در قم عنوان کرد: در ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد های صنفی در شهر قم پرداختند.

وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارات بر اماکن عمومی پس از ارزیابی های لازم، از 329 باب مسافرخانه مجاز در این طرح بازدید و 12 مسافرخانه متخلف را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه های صنفی پلمب و تعداد 15 فقره اخطار پلمب و به متصدیان 65 واحد تذکر لسانی دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شهروندان خواست، با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن 110 پلیس را در تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مسافرخانه و هتل آپارتمان پلمب شدند

12 مسافرخانه و هتل آپارتمان پلمب شدند