مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-18اقتصادي

افزایش تخت های بیمارستان شهدای گمنام/ سرمایه گذاری شستا در کهگیلویه و بویراحمد


معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری شستا در یکی شهرستان های سردسیری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست پیگیری مصوبات سفر هیات وزارت کار به استان کهگیلویه و بویراحمد که دی ماه سال گذشته انجام شد، گفت: برخی مصوبات در استان اجرا می شود و برخی مصوبات را مدیران کشوری وزارتخانه باید پاسخگو باشند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استفاده از ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات دولت برای تسریع و کمک به پروژه های حوزه عمرانی برای اولین بار در استان افزود: استفاده از این ماده قانونی ظرفیت خوبی است که بتوانیم  پروژه های عمرانی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی عنوان کرد: براساس تفاهم نامه از ظرفیت این ماده قانونی در پروژه های عمرانی سدسازی، راه سازی و انتقال آب استفاده می شود که کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا در تهران دیدارهایی با وزیر راه، وزارت نیرو،بانک ها و نمایندگان مردم داشته و در حال پیگیری این مصوبات است.

این مسئول به پروژه سد تنگ سرخ اشاره و عنوان کرد: این پروژه سال های متمادی پیشرفت چندانی نداشت اما با تامین تسهیلات احداث پروژه شدت می گیرد،چند روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه عملیات انحراف آب به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخت های بیمارستان شهدای گمنام/ سرمایه گذاری شستا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش تخت های بیمارستان شهدای گمنام/ سرمایه گذاری شستا در کهگیلویه و بویراحمد