مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-18اجتماعي

خانواده ها از تجمع در حوزه های امتحانی خودداری کنند


وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از حوزه امتحان نهایی، از خانواده ها خواست تا از تجمع در اطراف حوزه های امتحان نهایی خودداری کنند و عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حاشیه بازدید از حوزه امتحان نهایی، از افزایش حوزه های امتحان نهایی از 4 هزار حوزه به 7 هزار حوزه امتحان نهایی در سراسر کشور خبر داد و افزود: با هدف افزایش فاصله بین دانش آموزان در جلسه امتحان، 3 هزار حوزه امتحانی جدید ایجاد کردیم.

وی افزود: همکاران فرهنگی حداکثر تلاش خود را در مراقبت از دانش آموزان در حوزه های امتحانی به کار می گیرند، بنابراین دانش آموزانی که دارای شرایط ویژ ه هستند، در فضای دیگری استقرار می یابند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور برخی والدین پیرامون حوزه امتحان نهایی مورد بازدید، تصریح کرد: به دغدغه خانواده ها در خصوص فرزندانشان احترام می گذارم، سلامتی دانش آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد و همانند خانواده ها، ما نیز نگرانیم بنابراین، تمام سعی و تلاش خود را برای رفع دغدغه والدین به کار می گیریم.

وی افزود: به منظور مراعات حال دانش آموزان، بخشی از محتوای کتاب های درسی را حذف کردیم و هم به طراحان سؤال تأکید کردیم شرایط ویژه دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها از تجمع در حوزه های امتحانی خودداری کنند

خانواده ها از تجمع در حوزه های امتحانی خودداری کنند