مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-18پزشكي

سی تی اسکن یا فیلتر روغن؟!/ شهری که هوای آن تمام تجهیزات پزشکی را از کار می اندازد


تجهیزات پزشکی در دهلران طعمه ی گوگرد موجود در هوا می شوند و آنها را از کار می اندازد این موضوع اهالی شهرستان را با کمبود امکانات پزشکی مواجه ساخته و سبب مشکلاتی برای آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مشکل نبود تجهیزات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دهلران موجب نارضایتی و ایجاد مشکلات فراوان برای بسیاری از مردم مرزنشین این شهرستان شده است.

دهلران بزرگترین شهرستان استان ایلام از نظر وسعت و دومین شهرستان از نظر جمعیت است که سهم عظیمی در تولیدات نفتی منطقه غرب کشور را دارا بوده و در استان ایلام نیز به عنوان قطب کشاورزی شناخته می شود.

از جمله تجهیزات زیرساختی برای تشخیص بیماری دستگاه سیتی اسکن است؛ دستگاهی که وجودش برای آسیب دیدگان از حوادث رانندگی، انواع آسیب های ناشی از آن دچار آسیب های داخلی و تقریباً برای تمام قسمت های بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه به نیازهای مناطق محروم در حوزه سلامت یکی از اهداف طرح نظام سلامت بود، وزیران بهداشت نیز همواره به لزوم بهبود و توسعه زیرساخت های درمانی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم اشاره می کنند؛ اما انگار نه اهداف طرح نظام سلامت توانسته است فاصله معنادار عقب ماندگی های زیرساختی حوزه سلامت در مناطق محروم و دوردست را در استان ایلام برطرف کند، نه سیاست ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی تی اسکن یا فیلتر روغن؟!/ شهری که هوای آن تمام تجهیزات پزشکی را از کار می اندازد

سی تی اسکن یا فیلتر روغن؟!/ شهری که هوای آن تمام تجهیزات پزشکی را از کار می اندازد