مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-18سياسي

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مشخص شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا ها برگزار نشد و از این رو، - انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا ها برگزار نشد و از این رو، اعضای ثبت نام کننده به عنوان عضو شورای صنفی دانشکده های این دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدا ها برگزار نشد و از این رو، اعضای اعلام شده و ثبت نام کننده به عنوان عضو شورای صنفی واحد مرتبط مورد تایید و احراز صلاحیت شدند.

برای تعیین دبیران شورای صنفی دانشجویان هر دانشکده و خوابگاه دانشگاه هم قرار است جلسه ای طی روز های آتی برگزار شود و وظایف هر یک از اعضا مشخص شود.

بر این اساس، علی علینقی زاده و محمدحسین محمدیان، و علیرضا قزوینی به عنوان اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی، هما پور معصومی و امیرحسین صالحی و علی اصغر طالبی زاده به عنوان اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشکده پرستاری معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مشخص شدند

اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مشخص شدند