مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-18سياسي

آغاز پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه جام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه جام آغاز می شود.

- آغاز پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه "جام" ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی گفت: به مناسبت گرامیداشت این هفته پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه جام آغاز می شود.

فریدون فعالی امروز 28 اردیبهشت ماه اظهار کرد: عقد تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان و بیمه ایران در زمینه مرمت و احیای خانه باغ تاریخی بیمه ایران و رایزنی با فرماندار راور برای استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی و معدنی در حوزه مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی و همچنین نشست با رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان برای عقد تفاهم نامه در زمینه مرمت مشارکتی کوشک مدیرالملک از اولین برنامه های مد نظر این اداره کل در هفته میراث فرهنگی است.

وی به رونمایی از الواح ثبتی آثار تاریخی میراث ناملموس طی سال1391 و الواح ثبتی آثار تاریخی منقول ثبت شده طی سال 1399 در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: بازدید اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه جام

آغاز پروژه ثبت اشیای فرهنگی و تاریخی موزه بم و جیرفت در سامانه جام