مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-18سياسي

مردم سراسر کشور در حمایت از فلسطین تجمع می کنند


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز و فردا تجمع هایی در سراسر کشور برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد 14و 15 خرداد استان تهران با اشاره به جنایات درد آور صهیونیست ها در قدس شریف اظهار کرد: به منظور همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنایاتی که قلب هر انسانی را به درد می آورد تجمع هایی امروز و فردا در سراسر کشور در حمایت از فلسطین برگزار می شود و اگر بتوانیم مصوبه ستاد ملی کرونا را برای تجمع سراسری اخذ کنیم اعلام کشوری خواهیم داشت.

وی در خصوص مراسم ارتحال حضرت امام در 14 خرداد نیز بیان کرد: طبق اساسنامه ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم ارتحال امام در حرم امام(ره) تشکیل می شود و ان شاءالله امسال در شهرستان ها و استان ها برگزاری مراسم های محوری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 15 خرداد را مکمل برنامه های رحلت امام راحل دانست و تصریح کرد: به 15 خرداد نگاه کلیشه ای نباید کرد، امام خمینی(ره) 15 خرداد را در کنار عاشورا قرار دادند که غفلت از هر کدام از این دو مراسم جایز و مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سراسر کشور در حمایت از فلسطین تجمع می کنند

مردم سراسر کشور در حمایت از فلسطین تجمع می کنند